Monday, November 15, 2010

Kalau aku kaye...

Alhamdulillah...
orak jadi wong sugir pon orak opo.
cukup sihat, mangan, jajan, kerjho apik, umah cilik, kreto?
mmm... embohla kapan arek tuku.
tengah milih seng ngisor ki...:-


karo wak Senin..

kurang praktikal untuk jarak jauh


lajuuuuu.. tapi susah parking!


jimat petrol tp kena bagi mkn rumput



dahla kena bagi mkn rumput, kelajuan terhad!



laluan air je ni..




mcm bole parking belakang opis tapi umah...?


mmmm... jalan kaki je. syukurlah nak!
** Curiousity kills the Cats!
     Is it wrong to be PRUDENT??

10 comments:

Jumir said...

Patut la...tk bagi aku nengok mase dia edit n3 ni. Rupanya nk cetak rompak gambo aku. Aku paham muke aku mmg ada nilai commercial. Jgn lupe bace n3 ttg cuti2 kite kat blog aku tau.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
blog-tips-kurus said...

cik Jumir,
Insya Allah, so far tiap hari WAJIB buka blog ko even x update!

blog-tips-kurus said...
This comment has been removed by the author.
blog-tips-kurus said...

To Anonymous/Ustazah Mental,
Salam Aidil Adha. Kami takde kawan yang 'sakit' seperti anda. Kesian...

blog-tips-kurus said...

Dear friends,
i really appreciate your brilliant comments. Unfortunately, please use PROPER words. TQ vm & May Almighty ALLAH bless us :)

zarra said...

naper ada komen yang dipadam????ada komen x gmbira ke??msti ko seronok bgumbira cuti2 1 Malaysia....beli la shawl utk aku....huwaaaaaaaaa.....!

blog-tips-kurus said...

dear ms Zarra,
big sori. Lain kali inform b4 aku fly! Perlukah aku anyam pepasir ni jadi shawl? o dear..:)

*Maafkanlah pesakit mental-Court pon suh anta mental inst!

blog-tips-kurus said...

dear ms Zarra,
big sori. Lain kali inform b4 aku fly! Perlukah aku anyam pepasir ni jadi shawl? o dear..:)

*Maafkanlah pesakit mental-Court pon suh anta mental inst!

LinkWithin

related posts with thumbnails